luni, 27 aprilie 2009

Cum sa-ti bagi mana la pula si mai ales de ce?!


Ciudata intrebare, nu? Nu chiar. Ma uit in jurul meu si vad doua categorii de oameni: oameni care n-au nicio treaba si oameni care mereu sunt preocupati! Cei care sunt mereu preocupati se scarpina in cap, ceilalti isi baga mana la pula!
Mai nou a aparut o noua specie de cacat verde care se fumeaza. Poarta cochetul si mai ales legalul nume de "droguri legale"(imi scuzati repetitia, dar daca asa se numesc ele, asa am sa le spun si eu).
Ce sunt aceste "droguri legale"?
Unii spun ca sunt droguri, doar ca sunt legale, dar daca sunt legale nu sunt acel tip de "drog" la care se gandesc ei, iar daca nu sunt acel tip de drog, ce sens are sa il fumezi, ca oricum nimeni nu te va vedea cu alti ochi dupa aceea?
Altii insa spun ca aceste "droguri legale" au alte scopuri. Ele ar fi bune pentru altceva, nu pentru fumat. Ele ar trebui aprinse ca niste betigashe parfumate si ca, inhalarea fumului acestora este foarte nociv sanatatii!
In ziua de azi, oamenii sufera de ceea ce eu as numi:"culism"(cool-ism - pentru cei care se cred superiori si nu pot intelege o scriere mai fonetica). Daca azi e cool sa fumezi sacaz, sacaz vei fuma. Daca maine va fi cool sa te futi in cur, in cur te vei fute, caci n-ai personalitate.
Iar eu, decat sa iau parte la culistii astia, nu mai bine imi bag si eu mana la pula?

25 de comentarii:

  1. Apoi,dupa mintea mea asta odihnita,as zice ca si io-mi bag mana la pula decat sa dau minim 50 lei pe "drogurile legale",doar pt ca e cool.Bine ai zis Bugy....

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca azi e cool sa fumezi sacaz, sacaz vei fuma. Daca maine va fi cool sa te futi in cur, in cur te vei fute, caci n-ai personalitate.

    Prea adevarat.Mai bine bagi mana la pula ca e mai ieftin si mai eficace.

    RăspundețiȘtergere
  3. vorbesti prostii bugy, no offence :)
    eu unul fumez acel cacat nu pentru ca e cul ci pentru ca are aceleasi efecte ca si celalalt cacat, pentru ca este mai ieftin si se gaseste peste tot. Plus ca nu trebuie sa stai cu frica-n tine cand treci pe langa tine masina de politie, etc. Nu poti compara totusi cu ceva bun dar e ok si asta. Nu vad unde e toata treaba cu a fi cul

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, nu vorbesc deloc prostii, e parerea mea.
    Treaba cu "cul" e pentru cei care fumeaza sau fac orice ar face doar pentru ca e la moda. daca tu fumezi pentru ca asa simti tu si pentru ca iti place, n-ai decat sa o faci, dar uita-te in jurul tau, cati se inghesuie sa fumeze pentru ca e la moda.
    Si nu, nu m-am suparat, e parerea ta, stai linistit. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. e o chestie si asta, n-am observat-o pentru ca a fost acelasi grup de oameni de la inceput pana acum si nici nu m-a intrebat vreun cocalar,emo,etc. "nu ai niste caca?" ca sa imi dau seama ca o face doar ptr. ca e la moda.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poi la chestia asta m-am referit. Si oricum, oricine poate face ce vrea, dar pe mine ma enerveaza cei care fac orice doar pt ca e la moda. Din ce-am auzit io nu e sanatos deloc acest "drog".

    RăspundețiȘtergere
  7. la cate cacaturi bagam in noi zilnic, e inca unu in plus :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ma, eu nu fumez sa fiu "cul"..da sunt muti cacati d astia care fumeaza doar sa arate cat is ei de pizdosi si dupa aia se lauda ca si cum ar fi castigat Premiul Nobel.. poi..sa le fut mamele fara incetare la toti astia.. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. beton.... imi place e cul :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai mi-am scos mana de la pula......daca devine si treaba asta "cul"?....ce tre sa facem sa contracaram?

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Faorte tare ce-ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  12. Parerea mea ar fi ca ar trb sa le punem mana pe fata dupa ce am scoso de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cica:"SNOW a fine white powder Ingrediente:Vitamina C, Magnezium, Creatina, Amino acizi, Cafeina, Amestec de ierburi, Hoodia, Minerale
    Dozaj: 1 gram
    Indicatii: 20-30 mg in fiecare linie."
    Cum plm sa prizezi vitamina C, creatina, aminoacizi, cafeina ??? Daca n-as avea experienta in domeniul bodybuilding-ului poate k as pune botu'da asa imi vine sa rad de nu mai pot cand vad ce cacaturi spun aia de pe site-ul respectiv cu "droguri legale" uau ce tare... poi droguri legale is alcoolul, tutunul si cafeaua si cannabisul in unele state altceva nu mai stiu sa fie drog legal iar creatina vitamina C aminoacizii sunt suplimente nutritive si stimulente pt. forta nicidecum "droguri" legale sau ilegale, cacat!

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-am bagat mana in capu pulii cand am citit =))

    felicitari ! f fain !

    RăspundețiȘtergere
  15. sa`ti bagi mana`n pula pana la cot...nu alta

    RăspundețiȘtergere
  16. mi-am bagt man in pula sa vd dak ma-i am ceva cascaval.....Adevaru gol golut :) By CRistidolaru

    RăspundețiȘtergere
  17. Da-mi voie sa iti urez bun venit in blogosfera :) Foarte tare prima postare. Inceputul e promitzator. Hai ca te bag si la blogroll, sa-ti fac nitzica promovare:P

    RăspundețiȘtergere
  18. daca fumezi,fumezi pentru tine ce cacat e necesar sa stie toata lumea ce faci?..si faza cu "cul"cam e adevarata se cam duce pe pula lumea...trist

    RăspundețiȘtergere
  19. trist.......e bine ca santem interesati de chestia asta cu "cul"......cand in tara se moare de foame,se moare din lipsa banilor de medicamente si tratamente adecvate atat de necesare celor care au muncit o viata intreaga sa ne putem noi lauda cu "cul" adica a pensionarilor.ma mir cum de nu o aparut si becali ca subiect de discutie in acest blog,nu ca nu ar fii ce discuta despre el........in fine........

    RăspundețiȘtergere
  20. app referitor la faza cu bagatul mainii in pula......... cred ca eu am sa imi bag pula in mana,stii..... sa contracarez in caz ca devine si asta o moda

    RăspundețiȘtergere
  21. Dragul meu Anonim, gasind acest blog, am dat de uimitoarele tale comentarii referitoare la ce a scris respectivul "Bugy" despre droguri. In marea majoritate a cazurilor comentate de tine, sunt de acord: ca fumezi, ca au acelasi efect ca si drogurile"ilegale", daca'mi permiti sa spun asa, si ca tu nu esti cul daca consumi droguri. OK, am inteles si asta si n'am nimic impotriva. Problema mea e: DE CE DRACU DAI ZECI DE MII DE COMURI CARE TOATE SE REFERA LA ACELASI LUCRU, DOAR CA SCHIMBI FRAZELE? eu una, m'am plictisit sa'ti citesc comentarile si deja am uitat esentialul: acest Blog cu acest "articol" . Probabil ca nu sunt singura. Nu o lua' in nume de rau, dar cred ca cineva trebuia s'o faca. Si, if you don't mind, cati ani ani?
    And btw, Bugy, tine'o tot asa! Si scuza'mi interventia.

    A.N.O.N.I.M.A :)

    RăspundețiȘtergere
  22. bai fratilor eu unu fumez numai de placere... si cu acelasi grup ( buggy are foarte mare dreptate despre cocalarii "CUL" ) dar sincer ma doare-n pix fumez ca sa ascult reggae sa ma simt bine si tot asa nu ca sa stie altii ca eu ma droghez si sunt cool dupa cum am mai zis... ( PAREREA MEA )

    RăspundețiȘtergere