miercuri, 29 aprilie 2009

Personalitate!


Romania. Romani. Oameni de geniu. Oameni atat de geniali incat cauta mereu sa semene intre ei. Doar suntem frati, nu?
Daca cineva are la bloc un grup de baieti si el vrea sa faca parte din grup, logic este ca el sa fie ca cei din grup, ca altfel cum sa intre in acel grup?
Adevarul e ca cei care se aseamana se aduna, dar totusi, trebuie sa ne copiem intre noi ca sa ne asemanam?
Am si eu cercul meu de prieteni, carora le pot spune frati, dar nu i-am cautat, nu am cautat sa fiu ca ei ca sa fiu cu ei, pur si simplu ne-am gasit, de prin colturi diferite ale tarii si astia suntem. Ne asemanam intre noi, dar nu ne copiem.
Ziceam acu` doua zile de "culisti" si multi au sarit ca arsi, ca ei fumeaza "droguri legale" pentru ca au ei nevoie de a se intoxica, vor sa simta fioru mortii cand le da sangele pe nas. Fie, treaba lor, io nu fac propaganda pro sau contra fumatului, dar ce nu inteleg eu la multi dintre conationalii mei e lipsa de personalitate!
De ce sa ma impresionezi pe mine ca persoana incercand tu sa fi ceea ce nu esti? Nu ar fi mai usor sa te vedem asa cum esti si sa te respectam si sa te acceptam pentru ceea ce esti? Oare nu e mai normal sa fie asa decat sa te chinui sa te dai cu gel, sa tragi pe tine geaca de vinilin cu "blana" de rafie, blugii stramti si decolorati, spitarii si doar atunci sa iti dai seama ca io urasc genu` asta de look?
In fine. In Romania, radem de cioban, dar ne purtam ca oile!

Un comentariu: