marți, 28 aprilie 2009

Modele demne de urmat!


De mici avem sau ar trebui sa avem niste modele. Avem vecini: unu-i mecanic, unu-i politist, o vecina lucreaza la confectii si asa mai departe.
Toti baietii cand sunt mici vor sa fie politisti, ca ce tare e colegul meu de joaca atunci cand apare la geam cu chipiu` lui tacsu` peste ochi.
Toate fetele cand sunt mici viseaza la o cariera de medic, caci halatul alb al mamei si stetoscopul dau tare bine in gura liftului.
Dupa ce mai trec cativa ani, parca si dorintele noastre se diminueaza, baietii incep sa iubeasca masinile, deci logic, isi doresc sa fie mecanici, sa transforme trotuarul din fatza blocului intr-o adevarata rampa de fiare vechi, la fel ca vecinu` de la parter, ce si-a deschis un service exact in fatza scarii.
Fetele incep sa se joace cu papusile, incep sa urmareasca moda si, logic, doresc sa devina modele, creatoare de moda si asa mai departe.
Copiii au modele, vor sa ajunga cineva, sa fie ca cineva! Ma intreb dupa toata scrierea asta in care, daca bine puteti vedea, n-am folosit absolut nicio trivialitate, asta din imagine, ce dracu de vecini o fi avut cand a fost copil?!

11 comentarii:

  1. toati si toate isi doresc sa fie cineva......by cristidolaru

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala din poza (adica tu :P) sigur a avut vecini PIMPS sau "bijnitzari" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu voi .. da yo sigur i`as spanzura pe astia !

    RăspundețiȘtergere
  4. ce chestie... cand eram copil am vrut sa ma fac arheolog si culmea ca acu 5 ani chiar am lucrat in domeniu asta la muzeu de istorie din Baia Mare si am fost si pe niste situri arheologice unde am participat la niste sapaturi, am gasit tot felu de cacaturi chiar si monezi de 200 de ani in fine... idiotu din poza de mai sus nu stiu daca s-a luat sau nu dupa ceva vecin dar sunt sigur ca e fan Nicolae Guta & company, sau vecinii lui sunt ceva tigani jegosi care toata ziua asculta manele la maxim, ce oameni!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-s io ala din poza! Ia ce freza are in primu` rand si apoi, de unde dracu sa am io 5 milioane?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama, scuze daca te-am jignit :P Credeam ca ai pus la caterinca o poza cu tine, sa vezi ce zicem :))

    RăspundețiȘtergere
  7. 5 milioane + cardu` (facut de catre secretariatu` scolii profesionale...pentru a i se vira alocatia)...e "trendy" omu`

    RăspundețiȘtergere
  8. e pe piata omu..m-asi caca pe el..sincer:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Danez wrote:"5 milioane + cardu` (facut de catre secretariatu` scolii profesionale...pentru a i se vira alocatia)...e "trendy" omu`"

    o rectificare ;)) secretariatu' scolii pentru copii cu dizabilitati ...

    referitor la subiect ...

    manelari ?:) sau doar pur si simplu vecinii sau fost normali si el a iesit un specimen...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ba ... a avut niste vecini saraci ... !

    RăspundețiȘtergere