luni, 11 mai 2009

Sanatate, mai presus de toate!


Ca orice om in viata asta, care-si propune sa faca ceva cu viata lui, sa isi duca pasiunile spre o anumita concretizare, am si eu dushmani. Unii sunt gelosi, altii sunt ciudosi, oricum, nu prea ma plac. Nu stiu de ce sunt gelosi, sau de ce sunt ciudosi, dar oricum, eu stiu ca ei exista.
Prima oara m-am apucat de muzica, am vrut sa fac rap pentru ca mi-a placut prea mult, am inceput sa iubesc genu asta de exprimare, si nu pentru ca ma bateau copiii pe la bloc si trebuia sa fac si eu ceva ca ei sa nu mai dea, sau cel putin sa nu mai dea atat de tare.
Apoi am inceput sa scriu lemne pe blog, nu prea sunt vizualizari, dar oricum, ma manifest si pe internet, deci dusmanii sporesc, mai ales dupa ce i-am jignit cu "drogurile" lor legale, cu rapu lor rural, cu banii pe frunte si cu alte cele ce ii pasioneaza pe ei.
Si, dupa acest rezumat al oamenilor care isi dusmanesc semenii pentru ca incearca sa faca ceva al lor, vreau sa-i anunt ca acum, mai mult ca niciodata, nu ma pot invinge. Ma simt invincibil!
Si stiti de ce?
Pentru ca acum cateva zile am consumat Cappy BodyTime de ala, iar ieri, am mancat Cini Minis cu lapte! Fraierilor! :))

6 comentarii:

  1. :)) cini minis cu lapte :)) sa cresti si tu mare ca toti coptii de la bloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu exista lucru ca hodina, da' nici mancare ca slanina!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Ashe-i cum ziceti! Ii buna aia cu clisa!

    RăspundețiȘtergere
  4. da......... ducem o viata sanatoasa....nu bagam e-uri in ficat,nu consumam alcool,tutun,stupefiante..... facem sport.........iar in final vine un tampit cu a6 sau q7 si isi trage pula in toata sanatatea noastra....si uite asa am ratat toate placerile interzise ale vietii. si pt ce? pt o acuzatie de ucidere din culpa(si cheltuiala inmormantarii lasate in seama familiei deceadtului)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh...mai trist ar fi sa n-ai dusmani.Daca n-ai dusmani inseamna ca n-ai talent nici macar sa faci umbra,nici curaj ca sa le fie frica de tine,nici bunuri ca sa ti le invidieze.Ar fi trist rau ;D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand zici rap rural te referi la Ciuraru ? :P

    RăspundețiȘtergere